شیدسچپج
۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱۱۲
۳۴۵۶۷۸۹
۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶
۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳
۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰
۳۱۱۲۳۴۵۶
انتشارات کمیته ایرانی ICC
جلد کتاب: راهنماي مقررات متحدالشكل تعهد پرداخت بانكي (URBPO Guide)

راهنماي مقررات متحدالشكل تعهد پرداخت بانكي (URBPO Guide)

ترجمه: فريدون شيرازي
نوبت و سال چاپ: اول ۱۴۰۰

قطع و تیراژ: وزیری ۵۰۰

قیمت: ۸۵۰,۰۰۰ ریال

ناشر: انتشارات جنگل، كميته ايراني اتاق بازرگاني بين‌المللي

شابک: ۹۷۸-۶۲۲-۲۳۸-۳۷۸-۷
فهرست:
فصل۱
تعهد پرداخت بانکی چیست؟

فصل ۲
پیام‌های مدیریت خدمات تجاری در ISO ۲۰۰۲۲

فصل ۳
کاربرد مرکز بررسی داده‌ها

فصل ۴
مقررات متحدالشکل تعهد پرداخت بانکی

فصل ۵
درک روند اجرایی

فصل ۶
راهنمایی‌ها و پیام‌رسانی بین شرکت و بانک

فصل ۷
توافق با شرکت‌ها (بنگاه‌ها)

فصل ۸
روند اجرایی تعهد پرداخت بانکی

فصل ۹
پیوندهای مفید
درباره ی کتاب:
صنعت تأمین مالی در بسیاری از موارد، به جهت کاربرد بسترها و فرآیندهای قدیمی مورد انتقاد قرار گرفته است. ابتکاراتی که در این صنعت به منظور تسهیل فرآیند معامله و ورود تأمین مالی تجاری به قرن بیست و یکم طراحی می‌گردند، از سوی بانک‌ها و موسسات مشابه باید با استقبال روبرو شود. تعهد پرداخت بانکی (BPO) نمونه‌ای برجسته از چنین ابتکاری است. یکی از اهداف استفاده از تعهد پرداخت بانکی، کاهش قیمت تمام شده است. امروزه برای افزایش توان رقابتی، کاهش این قیمت، با حفظ کیفیت کالا، یکی از عواملی است که مورد توجه دست‌اندرکاران تجارت جهانی است.

اما پس از انتشار ترجمه مقررات متحدالشکل تعهد پرداخت بانکی و اولین همایش توجیهی آن، با سوالات بسیاری از نظر چگونگی اجرا مواجه شدیم. در این راستا و به منظور شناسایی روند اجرایی، کمیسیون بانکی کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی (ICC)، ترجمه نشریه شماره ۷۵۱ با عنوان «راهنمای اتاق بازرگانی بین‌المللی در مقررات متحدالشکل تعهد پرداخت بانکی» را در دستورکار قرار داد. این کتاب در گسترش دانش، آگاهی و درک این نکته که ما به دنبال تکامل مستمر نسل بعدی روش‌های زنجیره تأمین مالی هستیم، کمک خواهد کرد.

کتاب «راهنمای اتاق بازرگانی بین‌المللی در مقررات متحدالشکل تعهد پرداخت بانکی» برای اولین مرتبه در سال ۱۴۰۰، به تعداد ۵۰۰ نسخه به چاپ رسیده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کمیته ایرانی (قسمت انتشارات) تماس حاصل فرمایید.